Stehag skaters - Stehag är en liten by mitt i Skåne. Vi har en megacool skatepark. Stehag brukar kallas för Sveriges Oregon

tisdag 13 mars 2012

Intervju med Andreas Martin




1. Namn, ålder och hur länge har du skatat?
- Andreas Martin, 16 år, skejtat 3 år!
2. Du bodde tidigare i Stehag. Varför flyttade du till Lund?
- Jag och mina syskon går i skola i Lund och min mamma jobbar där.
3. vart skatar du i lund?
- Öt..fast sticker ofta till Stehag eller Stapeln/Bryggeriet i Malmö istället. Det e goare där!
4. Saknar du Stehag? Vad är det du saknar i så fall?
- Saknar Stehag enormt mycket! Alla vänner, stämningen i byn men framför allt skateparken!!
5. Top 3 favorit skatare?
- Frontside Erik, Eric Koston och Grant Taylor!
6. Vad lyssnar du på för musik?
- Red Hot Chili Peppers
7. Finns det några goa skaters i Lund?
- Har inte sett så jättemånga men dom jag sett har varit coola!
8. Planer för 2012?
- Skejta extremt mycket och ha kul!
9. Vad ska du jobba med när du blir stor?
- Vet inte riktigt.. något coolt!
10. Avslutande ord?
- Alla som inte varit och skejtat i Stehag måste dit! Världens goaste park! Ladda lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar